12 Ekim 2013 Cumartesi

Şafak 107

Askerken günler çok güzel geçiyor. Çok güzel arkadaşlar edindim. Herkesle aram çok iyi. Öğle yemeklerinde verilen  ucuz çikolatalarla beslemeye çalıştığım toraman kediler, kışlanın en kuytu yerinde ormanlık içinde bulunan kule 16'nın gece nöbetlerinde bana eşlik eden madde ötesi aleme ait cinler, periler ve yegane mahrem alanım olan dolabımı ortaklaşa kullandığım tıfıl hamam böcekleri de dahil herkesle çok iyi anlaşıyorum. Tabii askeri yıpratmaya ve yıldırmaya çalışan herif-i naşerif komutanlarla ve insanı evrim teorisinin gerçekliğine inandırmak için elinden geleni yaparcasına andavalca davranan bazı askerlerle uğraşmak gibi zorluklar da yok değil. Bu tür sıkıntılı durumlarla karşılaşınca ''Allah sabredenlerle beraberdir'' ayetini tahattur ederek veya Cevşen-i Kebirin en güzide bölümlerinden terennüm ederek ancak ferahlayabiliyorum.

Bu arada bilinçaltım tahayyülü zorlayan sinkaflı küfürlerle dolup taşmış durumda. Askerden sonrası için ciddi planlarım vardı ama her şeyi bir kenara bırakıp ağzına küfür değmemiş bir nesil yetiştirmeye adayabilirim kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder